W ramach realizacji projektu przedstawiciele GOK uczestniczyli w szkoleniach, webinariach, wizycie studyjnej w Radomiu, realizowanych przez NCK. Pracownicy nabyli i wzmocnili kompetencje dotyczące autodiagnozy, zasobów i strategii cyfrowej, diagnozy lokalnej, poznania nowych metod dotarcia i programowania oferty. Odbyła się kampania promocyjna projektu, zawierająca informacje o uzyskanym dofinansowaniu.
Powstała autodiagnoza instytucji w ramach programu. W grudniu 2022 roku odbyło się spotkanie z tutorem cyfrowym. W szkoleniu prowadzonym przez Annę Wróblewską uczestniczyło 9 osób, w tym 3 przedstawicieli społeczności lokalnej. Pracownicy uczestniczyli również w szkoleniu dotyczącym tutoringu cyfrowego i założeń strategii cyfrowej w wersji on-line, a także w szkoleniu „Podstawy projektowania graficznego”, online. Wyeksponowany w gablotach ulicznych i siedzibie był plakat informacyjny oraz roll-up, prezentowany podczas realizowanych wydarzeń (koncerty, festyny, warsztaty).
W sierpniu 2023 zrealizowane zostały trzy szkolenia dla pracowników spoza oferty NCK. Tematy: "Warsztaty medialne - jak dobrze prezentować się przed kamerą", "Marketing internetowy i social media w działalności kulturalnej", "Obsługa sprzętu komputerowego i estradowego".
Gminny Ośrodek Kultury w Lubaszu został doposażony w niezbędny sprzęt, oprogramowanie i wyposażenie na łączną kwotę ponad 140 tys. zł. W wykorzystaniem zakupionego sprzętu w trakcie trwania projektu realizowane były wydarzenia i praca warsztatowa. Powstała strategia cyfrowa GOK Lubasz. W najbliższym czasie powstaną kolejne grupy zainteresowań w tym dziennikarska, teatralna, wokalna, miłośników historii lokalnej i inne.
Szymon Szwed
Napisz komentarz
Komentarze