Made in Piła, czyli produkty promujące nasze miasto są już dostępne dla turystów odwiedzających nasze miasto, jak również dla pilan, którzy taki nietypowy upominek chcą wysłać rodzinie, znajomym lub partnerowi biznesowemu. „Pilska półka” stanęła w Inwest Parku oraz przy kawiarni na dworcu PKP. Na razie można kupić jeden lub kilka spośród kilkunastu oferowanych produktów, które dostarczyły cztery podmioty – Studio K2, Kreownia, Oleoteka oraz Zakład Aktywności Zawodowej.
- Wybraliśmy do współpracy partnerów, którym przyznaliśmy etykietę „Made in Piła”. Oznacza ona, że jesteśmy pewni jakości ich produktów. Jesteśmy również pewni tego, że będą doskonale promować nasze miasto tworząc ofertę pamiątek z Piły – powiedziała wiceprezydent Beata Dudzińska.
Wszystkie oferowane produkty zostały oznaczone logo Piły. Przeważającym motywem, który możemy zobaczyć na produktach promocyjnych jest wizerunek Stanisława Staszica oraz jego ławeczki, która stanęła niedawno w centrum miasta, choć oczywiście nikt nie ogranicza kreatywności projektantów. Niewykluczone więc, że w przyszłości na „pilską półkę” trafią również inne produkty czy motywy. Nie oznacza to jednak, że każdy może sprzedawać w ten sposób swoje prace.
- Będziemy weryfikowali to, czy produkty spełniają nasze oczekiwania. Te, które już trafiły na „pilską półkę” są wysokiej jakości. Obecnie mamy cztery podmioty, a oferta jest bardzo szeroka, bo mamy naturalne oleje, czapki, nerki czy torby, jak również widokówki, kubki czy torby – mówi Edyta Musiał, prezes Inwest Parku.
Napisz komentarz
Komentarze